Wednesday, June 29, 2011

SOTA OK/PL-029 Plešivec

Date: 22.6.2011 Wensday
Summit: OK/PL-029
Plešivec (Bald hill) 
Asl:  766m 
Points: 6

Opět krátká zastávka na zpáteční cestě ze služebního pobytu v DL.
Když jsem přijížděl k hranicím vládlo před Rozvadovem boží dopuštění - hromy blesky, stěrače nestíhaly a po dálnici se muselo jet krokem. Ale když jsem po necelé čtvrthodině dojel na parkoviště doporučené geokeší "Plešivec", svítilo už slunce. Jen po lesní cestě se ještě hnala voda a ze stromu kapalo skoro jak při samotném dešti. Ale než jsem se připravil a převlékl už bylo vše v únosných mezích.
Skoro až na kótu jsem dorazil po lesních cestách (za druhou pasekou vlevo nahoru). Proti bodavému hmyzu a roztočům jsem se pro tentokrát náležitě vybavil repelentem. Ale stejně mne nějaký kousavý potvory otravovaly ve vlasech.
Na předchozích sotách mi nejdříve odešla prodlužka k pastičce (Přimda) a úhlový BNC konektor v prodlužce k anténě (BM-308). Takže musím vytáhnout RIG z pouzdra - byl to boj. Na příště to už musím opravit.
Zájem o spojení byl překvapivě hned od počátku velký. Hlavně díky prvnímu DF5WA, který mne spotoval na sotawatch. Hned druhý byl Ron G4SSH.

Summary
rig: K1, band 40m, output 4W 
antenna: 20m blue wire
first CQ: 7:51z (UTC)
fisrt QSO: 07:52z 
last QSO: 08:10z 
number of QSO: 16 on 40m CW


conveyance: car
start walking: little parking place above Zebraky village 08:52 CEST (local time) 620m asl
the top: 9:25
walking ditstance on the top: 2km
weather on the top: 22°C, clear but after thunder storm
at home: 14:30

No comments:

Post a Comment